Mars 15 2010

Tjaa på er !  Hur är läget? ;) Själv är jag nääästan på topp! Det ända som är ett litet minus är att jag har ont i huvudet och är alldeles varm... och att Linnea inte svarar i sin telefon! Måste ju prata lite med henne, har inte hört ett ord från henne på jättelänge! Så kan du svara i telen nu linnea?! ............... Nu har det tagit mig en timme att skriva det här inlägget... det beror på att linnea ringde tillbaka precis när jag skrev det sista, och efter det var det jockes tur att prata med mig och säga godnatt! Nu blir det samma sak för mig, fast duschen kommer etta och sedan sängen så man är hyffsat frisk tills imorgon!

ps. I förrgår hade jag och älskling 14 månader! Är det inte helt sjukt vad tiden går fort?!

Peace'n love


Kommentarer
Postat av: sonja

haha snygg bild! ;D GRATTIS! :D<3

2010-03-16 @ 20:11:45
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0