He's a little Dizzy

Tjena gubbar!
Vad händer då? Jo jag har ju min praktik nu. Lagerhaus är jävligt roligt faktiskt. Händer mycket. Det är alltid mycket att göra och idag jobbade jag över till halv 7 så imorgon får jag sluta redan vid 3 ungefär :) Riktigt skönt. Då ska jag dra på stan och shoppa! Jag behöver faktiskt lite nytt smink, och sedan ska jag köpa en fin tröja :) Dock vet jag inte hur den ser ut än ;) Det återstår att se vilken jag kommer hem med imorgon.
På fredag ska jag förresten se Alice i underlandet med tjejerna, som hade premiär i helgen eller när det var! Det ser jag fram sjukt mkt till :) Nu är jag skittrött så jag ska totalslappa till den här låten!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jäklar vad fin bloggen har blivit döh!:o

2010-03-02 @ 22:00:25
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Sonja

I <3 YOUR HEADER! :D

2010-03-05 @ 17:19:57
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0