Utflykt i skogen

Hej på er!!
har haft världens mysigaste dag :) Den började med att jag gick upp vid 9 för att bygga ihop de tre sista lådorna till den stora byrån, så nu är den klar! Det kommer upp bilder på bloggen sen. Efter det kom Jockes syskon hit och vi gick och köpte kex för att sedan gå hem till Camilla (deras mamma) och äta. När hon kom hem från jobbet åkte vi och grillade ute i rossjö någonting....- trakterna!!! Jättemysigt. Mitt ute i skogen!  Just det, innan det var vi och åkte lite pulka och snowracer också :)
Nu väntar en kväll med vila och värme, och beunder av min nya byrå, hehe :)

I puklabacken

Mina fina vinterskor! haha




Avslutar med en bild på Felix rakt upp och ner! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0