Sportlov!

Sitter och lyssnar på nostalgiskt musik... Ibland är det skönt att få sitta och sjunga lite bara :) Nu har ju sportlovet börjat vilket känns väldigt skönt, idag är första vardagen på lovet. Den har bara spenderats inne i huset, blev att baka bullar med mamma och lillebror :) Och dom blev GODA! Tycker det är lite jobbigt att inte Jocke har lov nu, det hade ju varit perfekt!

Hur som helst så väntar en lugn kväll nu, och imorgon blir det troligtvis att köpa en ny byrå till rummet att ha alla mina kläder i! Och på kvällen ska jag träffa saknade Mia! Det ser jag fram emot :)
NU: Chilling ♥

Just nu spelas låten:


Jag som är en rockbrud.. vad hände.. haha!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Matilda snälla kan du gå in och rösta på mig i månadens blogg hos http://malinjennywestman.webblogg.se ? Jag är nummer fyra,skulle betyda jättemycket för mig!

2010-02-22 @ 23:00:36
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0