Simhallen

Godmorgon! Eller kanske god förmiddag? Linnea kom hit igårkväll, vi snackade massor och bara myste med tända ljus och sånt. Vi slocknade i sängen redan vid 00.00! Men det måste ha varit för att Linnea hade åkt skidor hela dagen och för att jag var ute och åkte pulka och grillade hela dagen. Idag så har vi bara legat och degat i sängen... Och idag så ska vi åka till simhallen! Det ser jag fram emot! :D

NU: Chillidill tills mami kommer hem med pengar och sedan mot simhallen! (ps. vi ska försöka göra ett video inlägg nu;) ) hahaha...

HAHA : Det var ett rådjur utanför mitt fönster nyss och jag sa till Linnea: "Kolla utanför fönstret!!!"  och linnea skrek: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH så det bara kuta iväg :( hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0