praktik på lagerhaus

Hej mina kära vänner

Nu ska jag meddela en rolig sak, eller snarare skönt för mig så jag har det överstökat. Jag har fixat praktikplats!! I värsta fall blir det fyra veckor på lagerhaus. Men Frida S och jag ska snart även ringa till klubben Pitchers och även Platens snart för att se om vi kan få praktik där i två veckor. Om de inte svarar så får jag gå dit och presentera mig face to face... Hur som helst så tror jag att det kommer bli skitnice!

Bild från google

Nu är det snart dags för idrott, fast vi ska ha teori så det kommer nog bli rätt chill iallafall. Det enda jag vet är att vi kommer få ut uppgifter som ska göras under praktiken. Ha ett bra liv!

LOV OM 3 DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0