Naturkatastrofer

 

Naturkatastrofer är det värsta jag vet. Eller katastrofer över huvud taget. Jag kan inte tänka mig in i den hemska situationen att vara med om något sådant, eller känna någon som dör i något så hemskt. Eller att veta att "snart kommer jag att dö" som det var för de som flög in i world trade center. Har så otroligt svårt att ens prata om det. Vi har förlorat miljoner människor och det finns vissa som inte bryr sig ett skit om det. Ibland kan jag tyvärr känna att jag är en av dem, jag har inte gett ett enda öre till de behövande i Haiti nu. Det ska jag göra, jag måste! Jag måste visa att jag har en hjälpande hand, en på miljonen kan rädda ett liv!


Kommentarer
Postat av: sonja

Sv: Jag har faktiskt alltid följt din blogg! :P

Btw, pappa har gett 150 och jag har gett 50 =)

2010-02-17 @ 15:23:11
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0