Måndag


 

Fy Fan för vardagar. Är så sjukt trött på tråkiga vardagar!!
Nu är det måndag men hade helst av allt önskat att det var fredag. Eller torsdag åt minstånde. Någon dag i veckan ska jag iallafall ut mot slaka till en gård och kolla på nyuppfödda lam :) Kommer bli mysigt. Sedan vill jag även träffa carro någon av dagarna så det ska jag se till att det blir av.

Efter skolan väntar gymmet med Lena, det va ett tag sen så det ska bli nice! Om nån vecka blir det även att fylla på gymkortet inför sommarkroppen! Hehe. NU: plugg...


Kommentarer
Postat av: sonja

Kommer du ihåg vad vi kom överens om nu då? =) En fin present hahaha till jocke och mer flummblogg!!!!! :D Tkr jag e bra... Puss <3

2010-02-14 @ 00:53:10
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0