I need your loving hands to come and pick me up...

... and every night i miss you. I can just look up, and know the stars are holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight.

Tjaa, idag var det ju alla hjärtans dag, tillbringade den hemma hos Jocke med massa pussar :) Helgen har varit great, öven hans polare broman var med i lördags. Säger bara Call of Duty, modern warfare.. haha. 

Nu väntar den sista skolveckan innan lovet, sen jävlar ska jag slappa! Prov i affärsengelska på fredag, annars är veckan rätt lugn skulle jag tro. På onsdag ska Frida S och jag gå på musik kvällen på L'orient såklart som min vän Beatrice och hennes UF företag håller i! Det ser jag fram emot :) Sedan sover hon här - fint!

Nästa helg blire tjejmiddag på fredagen! Och då är det ju även spooortlov! Fan så skönt. Dock blir det inte sälen i år, vad hände med traditionen?! buhu :( Får nöja mig på annat håll med mina fina vänner! (Jocke är ju kvar i lumpen över lovet så det kan jag ju glömma) Nej mina vänner, här kommer en låt!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Redan blivit gladare ser jag! :D

2010-02-15 @ 09:42:56
URL: http://brunellskad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0