Were only watching the stars, heavens got to wait another year


Två söta bilder på mig och Alexie i skolan idag.

Har suttit sen klockan 6 och bara pluggat nu. Har pluggat geografi, har skrivit klar min loggbok till geografin. Har skrivit (nästan) klart mitt arbete om min hälsa, till idrotten, eftersom det ska lämnas in när jag är i turkiet. Yey, snart kan jag slappna av, har några rader kvar att skriva på idrotts-uppgiften! Tror att matte blir det ända att ta med till turkiet. Dock missar jag när alla andra ska vara i simhallen på gympan nästa vecka vilket betyder att jag kommer få åka dit med de andra som också missar det, senare under terminens gång.. ysch. Just nu sitter jag och lyssnar på Watching the stars - Brolle Jr. Diggar hans musik!
Nae, back to work! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0