Stop this beat is killing me

Tjena! Sitter i skolan i ett grupprum med Alexie Lena och Izsa :) Vi lyssnar på musik och chillar galet ända tills vi går in 12.10. Då ska vi ha matte, det ser jag inte fram imot... matte B är så sjukt svårt :( Klockan halv 2 ska jag hem och chilla galet efter denna skoldag. Känner mig inte bra alls, har ont i halsen och är täppt i näsan och känner mig hängig.. har gjort det hela helgen. Så det blir att chilla galet och plugga. Den där jäkla geografin.. usch tycker INTE om det. Nu ska vi låta vår mat sjunka ner i magen och fortsätta lyssna på musik! 

Snart sitter vi där på flyget Frida och jag.. =) On our way to Turkiet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0