Sometimes it feels bad, sometimes it feels good

Tänkte gå och lägga mig alldeles strax. Kom hem för ett tag sedan.Skulle tacykeln hem från resecentrum men vet ni vad jag märker? Den är full med massa kladd från trädet den stått under. så det blev att gå hem med min tunga väska! Usch. Bussen kom så hastigt så jag hann knappt säga hejdå till Jocke. Han skulle ringa ikväll men jag börjar tro att han har somnat istället.. så jag tänkte dra mig till sängen jag med. Det är ju trotts allt skola imorgon!! Usch, imorgon väntar en jobbig eftermiddag!

Ps. Verkligen mycket som hänt i helgen på olika håll, men glöm inte att jag önskar ert allra bästa även om jag inte ens vet vad det handlar om. Ingen ska behöva må dåligt pågrund av något den inte kan rå för!


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Han är i revingehed, vid Lund :)

2009-09-13 @ 23:10:32
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0