So come and make our love deathless

Idag är det den första september och det märks verkligen att hösten är här nu. Kyla i luften och solen tittar fram ibland sådär höstigt som den alltid gör på hösten!! Tycket inte om att det börjar bli kallt nu, har ingen höstjacka ju! Men det är ändå lite mysigt med hösten, faast, jag ska ju faktiskt utomlands om exakt 26 dagar idag, så det känns skönt! Turkey med Frondaaa, yes!
Hur som helst så sitter jag i skolan nu. Vet inte riktigt om jag är på lektion eller inte. Vi ska ha historia nu egentligen, men våran lärare är sjuk så rektorn informerade oss istället om en uppgift vi tydligen fick förra veckan... men han har gått så man får gå om man vill, det är frivilligt. Men jag känner att jag lika gärna kan stanna kvar och göra uppgiften så jag inte kommer efter, vilket leder till att jag måste gå på goachtiderna på eftermiddagarna på onsdagar och fredagar. Såå.. det är väll lika bra att stanna kvar i en timme och fixa det?
Sedan är det "teori-gympa" klockan 2-3, sedan är det hemväg som gäller på min cykel som äntligen har blivit lagat på riktigt den här gången. Kanske blir en ny mobil idag också? Förmodligen =) Äntligen, som jag har väntat!


jag tror ni förstår att jag menar er nu, men förlåt för det jag skrev för ett tag sen, det var inte menat på något illa sätt egentligen visste inte ens att ni hade sett det... var bara lite frustrerad då när jag kom hem och direkt: PANG!.. men.. sorry i vilket fall som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0