she's nothing but a girl i've never seen before

Åååååhh.. vet inte vad jag ska göra. Har varit på skolan sen 10 i 10 utan att ha lektion. Slutade ju egentligen då. Men har iaf jobbat klar med den där jobbiga matten nu så jag slipper det! Sen är det geografi tills på fredag.. men vad kan hon begära av oss när hon har gett ut en uppgift som ingen fattar ett skit av och hon har legat hemma i två dagar? Om vi inte har någon lektion och inte kan få någon hjälp med uppgiften eftersom hon inte är här kan hon väll inte begära att den ska vara klar och inlämnad på fredag? Eller?
Funderar på om jag ska gå hem.. men vad ska jag göra hemma? Kolla på tv? Sätta mig vid datorn igen? Är så himla slut efter allt plugg så träna orkar jag inte heller... eller kanske.. ska nog fan träna ikväll!
Inte har jag fått något tele-samtal idag på lunchen heller som jag skulle få.. hmm.. dags att börja bli lite gladare nu, kan inte sitta här och dö av tråkighet och klag!  Time to make life worth living for!  

Uppdate: GAAH!! FÅR PANIK! Varför kan jag inte lägga in bilder i datorn från min mobil för =(

Kommentarer
Postat av: Carolina

Upp med humöret sötnos, jag finns här för dig! :)

2009-09-02 @ 22:06:57
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0