One thing on my mind, and that is you

Hello Sweethearts. Nu är jag hemma från skolan.Har varit hemma i en timme typ, för Frida var så himladuktig på håltimman så vi slapp sitta kvar och plugga efter skolan =) Nu sitter jag och lyssnar på musik, har kollat på tv ett tag. Men tar en paus från tvn och bloggar lite istället för klockan 15.55 börjar that 70's show, missa inte det!!! Älskar det programmet!
Här är lite avdet jag lyssnar på just nu:
  • Nikola Sarcevic - My Aim is you
  • Hello - Beyonce
  • Collide - Howie Day
  • Send me an angel - Scorpions
  • Zombie - the cranberries
  • Perfect - simple plan
Som ni märker så har jag väldigt blandad musiksmak.. hehe. Det har alltid varit så, jag har alltid lyssnat på allt från töntiga barnlåtar - hårdrock typ.. haha!
Hur som helst.. tänkte försöka lägga in lite bilder på datorn från mobilen nu, om jag lyckas så skani bland annat få se min katt som ligger här på mitt skrivbord vid tangentbordet =) Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0