Nothing can change what you've done

Skulle bara säga godnatt.

Ca en timme efter att jag skrev inlägget tidigare idag stack jag på stan med Izsa och Catrine, vi tittade runt på massa kläder och jag köpte en vinröd t-shirt från MQ som jag och jocke har tittat på tidigare, ska visa den här någon dag! Catrine glömde sin dator på bikbok och åkte hem utan den, hahah så den stack vi tillbaka och hämtade Izsa och jag eftersom vi stannade på stan ett tag. Så den ska jag släpa med mig imorgon till skolan! Tacka mig catrine!! ;)

Imorgon ser vi INTE fram emot skoldagen. Senaste dagen imorgon, 16.20!!! Usch, med jobbiga mellanlånga raster så man typ bara kan sitta på skolan iaf men det känns som en evighet typ!! Aja skitsamma, torsdagar kommer vara väldigt jobbiga den här terminen hursomhelst.. NU: tänderna och sängen!

förresten.. måste säga att några av våra nollor var väldigt fina idag! Med hermione-klädsel från harry potter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0