my opinion

Känns som att det har blivit en ganska stor diskussion kring "fjortis-bloggarna" på senaste tiden och alla har gett sin åsikt i det hela.. Måste säga min åsikt också.
Ska man verkligen behöva provocera och vara rent ut sagt dryg mot sina läsare och omvärlden för att få läsare eller pengar? Vi alla märker ju klart och tydligt att.. ja ni vet väll vem jag tänker på, att hennes läsar antal har stigit på senaste tiden, då hon blivit mer och mer dum mot allt och alla, vilket har gjort att hon blir mer känd=mer pengar..? Tycker det är töntigt det hon håller på med. Framgångsrik blir man när man är sig själv och tycker om det man håller på med, ochbloggar för man tycker det är kul. Alla bloggare behöver inte vara blonda smala och skitsnygga, titta bara på blondinbella (brunettbella?), hon lever sunt, och hur framgångsrik är inte hon? Hon har ju verkligen visat att man lyckas när man är sig själv och gör det man är bäst på. Undrar om hon "fjortis-bloggaren" verkligen tycker om att vara så "hatad" som hon är? Jag tror endast att hon gör detta för pengarna. Synd att man kan tjäna så mycket pengar på att vara taskig bara. Hoppas på att fler smarta personer som är sig själva kommer upp i den kända bloggvärlden. Och detta säger jag inte bara för att jag är brunett själv. Jag har varit blond jag med. Men tycker det är så fegt och orättvist att folk som inte utger sig som sig själva kan tjäna stooora summor pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0