Matteprov

 Sitter i entren på skolan. Har precis haft matteprov.. usch. Matte B är så otroligt svårt ju! Det går inte få bra betyg på matteprov när man heter Matilda. Det känns skönt att det är över nu iaf.. om jag inte får göra om det.. Hur som helst, ska ha geografi om en halvtimme ungefär, jaa vad säger man.. hoppas min grupp tycker om powerpointen jag har gjort, eller att den duger iaf :)
Är jättehungrig, har inte hunnit käka frukost idag. För jag tänkte såhär att om jag åker lite tidigare så kan jag köpa något gott på hemköp 2 min från skolan att ha under provet, men det va ju stängt! YES! Så har suttit hungrig hela morgonen. Efter geografin är det lunch! Och då slutar vi även för dagen också, hihi. Kanske blir lunch på stan? Det vore mysigt :) Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och nörda framför min dator, vi hörs senare!
En gammal bild på mig från midsommar i stockholm med Carro.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Saknar dig snyggve!<3

2009-09-18 @ 16:39:03
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0