Let me entertain you

Hej på er, jag är tröttast i världen. Men måste plugga geografi nu så det är nästan klart tills jag åker. Skulle ta lovisas cykel hem från skolan förut men vet ni vad, extranyckel till hennes cykel låg inte i min väska. Jag gick tillbaka till skolan, letade i alla de två klassrummen jag varit i idag, i grupprummen, i matsalen och jag tilloch med frågade alla lärare på hela skolan, ingen har fått in någon nyckel och ingen har heller sett någon. Vart i helsike har den tagit vägen?! Vem vill sno en cykelnyckel med en färgglad clown till nyckelknippa? Förstår inte.. cykeln var ju låst också så jag fattar inte vart den har tagit vägen! Får hämta cykeln senare ikväll med lovisas riktiga nyckel... ska ju hämta Oskar på dagis klockan halv 5, det lär bli en upplevelse! Nu måste jag börja plugga :(

Bild från imorse



Kommentarer
Postat av: Carolina

Sötnos! :)

2009-09-23 @ 21:15:10
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0