i skolan

Har nu haft engelska-redovisning, och vet ni? Det gick riktigt bra! Var inte nervös alls och fick ett fint uttal på min engelska. Det blev ett VG =) Nu ska vi egentligen läsa en engelska bok medans den andra gruppen redovisar för halva klassen. men jag glömde min bok hemma.. Harry Potter, ettan =D hihi. Så sitter här vid min dator och väntar på att klockan ska bli 10.50 så vi får sluta och äta lunch. Sedan väntar spanskan då vi ska börja med något nytt, och sist men bäst, företagsekonomin! Yeey! Slutar vid 16.20 vilket är lite segt..

Men ikväll då?
Då ska jag med Jockes mamma och paddla kajak, haha det blir första gången! Vi får se om jag ens vågar mig på att göra det... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0