I do what i can when i can but i can't really do a damn thing

Hemma! Sitter och lyssnar på min nya favoritmusik... <3! Vet att låtarna är gamla, men ändå =D


 

Idag har jag ju som vanligt varit i skolan... kul att veta :) Nej men jag har även varit på stan och träffat carro.Men innan det hade vi gympa, volleyboll i trädgårdsföreningen. wohooo vad kul. Haha nej men det va faktiskt kul, det gick.... "bra" :) haha. Nu är det tyvärr plugg som gäller... om jag inte hittar på något roligt =D


Funderar på att byta header, igen. Till denna kanske? Måste självklart btyta design då, men jag vet inte.. får se :) Många tycker att den jag har nu ser bra ut. Men vi får se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0