Help me love you

Förlåt för en mycket dålig uppdatering men har verklgien haft fullt upp. Skolan slutade vid 12.40 men har lite problem med vissa saker så va tvungen att stanna kvar och snacka vilket gjorde att jag behövde stressa ännu mer till jobbet sen som jag skulle va på runt två. Slutade med att jag kom runt halv 3. Jobbade till halv 5, då va det bara att ta bussen hem som tog EN TIMME?! va ju tvungen att byta buss också. Vilket gjorde att jag va hemma runt 17.20. 17.45 skulle jag va på resecentrum. Tur att man bor nära stan säger jag bara. Hann i tid =) Nu sitter jag här hemma hos Jocke, tvn funkar inte så ska se på The Holiday på bärbara datorn i soffan här, mmh.
Facelook for today:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0