He left me, and took me far away


Hmm.. vad tror ni? Eller snarare vad tycker ni?.. Ska jag köpa ett par klackar? Snygga att ha i vinter, inte som dem på bilden, jag tänker några mer realistiska, eller vad säger man.. som passar mera att ha på vintern? Har ni några förslag på vad ni tror jag skulle passa i?
Är så trött på mina låga små skor nu. Nu är det nog klackar som gäller, även fast jag alltid har varit lite emot det med tanke på att jag tycker att jag ser ut som skit i det!
Men nu så, jag köper nog ett par när jag har kommit hem från Turkiet som jag för övrigt ska till med Frida om... OJ, TVÅ VECKOR! Måste börja tänka på vad jag ska ha med mig!!!


Kommentarer
Postat av: p

åh va härligt å åka utomlands! e inte lite avis du ...

2009-09-13 @ 17:09:19
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0