Grattis pappa!

Hej! Börjar med att säga Grattis pappa! på din födelsedag.

Idag skulle vi haft idrott hela dagen fram till halv 4, men fasen vad dåligt planerat allt var. Jag tror inte att jag är den enda som tycker det, orkar inte ens förklara! Slutade i ösregn och springandes till skolan för lunch vid halv 12, sedan besked om inställning. Så jag stack till apoteket och sedan raka vägen hem och göra precis ingenting. Lekte lite med photoshop. Vid klockan halv fyra var det bara att dra ner till stan igen för då hade jag bestämt träff med saknade söta Carro! Tog en chailatte på espresso house :) Ikväll är en lite göra iordning kväll inför resan på lördag, och imorgon ska de sista pengarna växlas sen ska jag umgås lite med J's mamma innan jag ska hem och sova. På lördag bär det av till varmare ställen! Kommer sakna min sötnos =) Men det är smällar man får ta, jag kommer ju hem igen! Och får va en hel vecka i varmare temperatur med FRIDA! =)


Som jag sa så trixade jag ju lite med bilder, såhär blev resultatet på en av dem :)
Angelina Jolie är någon som jag tycker är riktigt riktigt snygg för sin ålder. Håller ni inte med mig?

Bildorginal:

Min bild:


Och en andra:

Skärpan blev lite sådär på mittenbilden där :/ Menmen!

Ha en trevlig kväll! Vi kanske hörs senare, pappa fyller ju som sagt år idag :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

hihi,saknar dig redan!:*

2009-09-25 @ 07:35:27
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0