Godkväll & Godnatt

Time to go to bed! Måste gå upp tidigt imorgon eftersom jag ska vara i skolan en halvtimme tidigare än vad vi börjar, med Yasse och Bette och öva inför vår redovisning på engelskan på morgonen, vi ska göra allt vi kan för att få en så bra redovisning som möjligt! =D Och vet ni? Imorgon kanske jag ska köpa mig ett par nya skor, eller mamma =) Jättesnygga enligt mig, min lillasyster har dom redan.. hehe. Ska se om jag hittar en bild på dem.. nae, finns ingen på internet. Men tar kort på dem imorgon så ni får se då! =D Så kika in imorgon kväll! Men glöm för guds skull inte att titta på idol och min kusin som jag har tjatat om i några dagar nu. Men efter imorgon är det över med mitt tjat om det, lovar tihi =)
Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0