Gabbe på youtube

nae jag börjar ge upp det där med att han kommer synas i tv. Hans lillebror sa nyss att de visade 9 stycken som fick guldbiljetter idag, och att de sex sista skulle visas imorgon? Jag vet inte.. ska iallafall kolla på idol imorgon också!! Tänkte såhär att även om han inte syntes i tv så borde han ju synas på hemsidan men det gjorde han fan inte heller ikväll så jag undrar vad detta är? Han har synts på reklam på hemsidan och jag har själv hållit i... ja wups det ska man ju inte säga va? ;) haha. Ne men det blir att kolla på idol imorgon också och så får jag väl lägga in ett klipp på honom här om jag hittar något från hans autition. ÅÅH, jag kom ju på, det finns ju videos på honom på youtube! Det ska jag visa här:

Och sedan en som hanna westman har spelat in har jag för mig:

Sen får ni se bilderna från min kajaktur idag också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0