Fredag - myskväll!

Det vart stressigt i eftermiddag som vanligt. Stack till stan själv efter skolan och köpte mig ett par glansiga leggings och en rosa tunika. Fick aldrig chansen att ta ett bra foto på dem så det kommer ni få se efter helgen. När jag kom hem vart det att slappa en kort kort stund och sedan åka och handla och direkt hem o packa för att sedan bege mig till resecentrum och möta upp Jocke som kom med de andra soldaterna från Eksjö. Nu är vi hemma hos honom i brokind och om en halvtimme börjar idol! (förhoppningsvis är Gabbe med idag, det är det sista jag fått höra av hans egen mamma. Hoppaaaas... har tjatat så mycket om det där nu..)

Hur som helst så får ni ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0