For a year, for a time, for little while

Nu är jag hemmaa!
Jocke tog ju sin bil ner till eksjö igår.Men de hade tydligen varnat om stöldrisk där så han körde hem den lika snabbt idag. Vilket betydde att någon var tvungen att skjutsa tillbaka honom. Så jag Camilla och Felix åkte tillbaka till eksjö med honom, det var en trevlig resa :) Nu väntar bara sängen.. Imorgon ska jag träffa Carro efter skolan och fika med henne :) Problemet är att vi har gympa i trädgårdsföreningen sista lektionen så jag kommer inte hinna duscha efter? Hmm.. det är ju trots allt bara volleyboll vi ska köra ute i kylan.. aja, nu väntar sängen! Godnatt sov sött!

Kommentarer
Postat av: ingrid

älskar din header, gör en snygg åt mig tack :) <3

2009-09-08 @ 12:46:19
URL: http://tudoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0