En trött matilda & Morgon bollkrig

Goodmorning! Igår somnade jag NÄSTAN vid tv:n när jag kollade på någon tråkig amerikansk ungdomsserie. Sedan kom jag in till rummet och då sitter Jocke och Felix o gibbar så vad gör man då.. då tittar man på en film på datorn också, då vart det en film som satt i, The Holiday som jag i stort sätt kan utantill nu. Somnade i sängen under filmen och runt halv 3 tror jag hon va så gick kom Jocke och Felix och la sig. Men då hade jag sovit i ca. 2 timmar...
Vi startade morgonen med bollkrig alla tre. Det var kul faktiskt  och jag fick in en fullträff med en blöt liten boll, det va i Felix fejja, hahah. Solen skiner så in i så jag tänkte slita bort dom från sina datorer och make some breakfast on the balcony! Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0