Dålig dubbat tysk tv-serie

Ni vet hur jag är.. jag älskar förändringar! Frågan är om jag är nöjd.. lite enkelt sådär nu. Tills jag lärt mig hur man lägger in en header med den här sorts designen.. ^^ Den är lite kompliserad.. men man måste ju våga prova på något nytt, inte sant?! Hur som helst.. har precis kommer hem från resecentrum, hatar att säga hejdå och ännu jobbigare är det nu när jag inte kommer träffa min babi på 2 veckor eftersom jag åker utomlands, men det ska faktiskt bli riktigt kul så jag ser fram emot det :) Frida & Matilda + turkiet=återförening! hihi.
Sitter i vardagsrummet med pappa och lovisa och kollar på den dåliga nya serien med dubbat tal, vet inte ens vad den heter men fyfan vad dålig den är. Tyskar som dom har dubbat talen på, det låter & ser sjukt ut! Pappa och jag vill verkligen se något annat men lovisa vill se det här -.- Aja.. nu har det övergått till tjaffs om busshållsplatser! Måste kolla bussen till Lovisa.. men vi hörs från skolan imorgon! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0