Åh

Åh, hoppas verkligen att du förstår att jag älskar dig J ♥. Det den här killen håller på med är så himla respektlöst mot dig och jag hoppas verkligen inte att det förstör något för oss. Du vet att jag inte kan förklara med ord min kärlek till dig och jag tycker det är skitjobbigt att vara ifrån dig. Ännu jobbigare när något som detta händer. Om inte du tar ett snack med din kompis snart så kommer jag göra det, det lovar jag. För han kan inte hålla på såhär. Jag älskar dig! Förlåt att jag inte kommer imorgon, hade jättegärna kommit om jag inte hade denna tiden till flyget att passa. Ha det underbart och tänk inga dumma tankar när jag är borta.
Peace & love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0