uppdate från brokind

Hej allihopa, förlåt för sådan dålig uppdatering, men det brukar vara så på sommaren ju :/
Nu har jag iallafall lite tid över här, sitter ju ute i Brokind hos Felix och Hanna, jockes syskon :) Vi har varit barnvakt under natten, och nu är Jocke påväg in till stan för att lämna tillbaka camillas bil och sedan komma ut hit igen med barnens pappa, så nu är jag själv här med dem och vi alla sitter vid datorerna! :D haha. Imorgon ska jag sova hemma för första gången på ca.. 2 veckor. Så det ska egentligen bli lite skönt, ska även träffa en vän en stund då. Men eftersom att min älskling rycker in i lumpen nu på måndag så måste vi försöka spendera så mycket tid som möjligt tillsammans nu. För sedan kommer det dröja 3 månader :( Det har jag kanske sagt förut?
Skulle till landet på lördag och fira Pelle som fyller år från början, men lördag är absolut sista dagen för mig och Jocke så mamma tyckte att jag kunde stanna hos honom då, tack =) Nu ska jag titta på när Hanna spelar wow! 
Puss!

Här får ni en liten tillbakablick på min avslutningsklänning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0