Sista jobbdagen avklarad

Hej på er!
Nu har jag kommit hem från jobbet, det har varit en riktigt slapp sista dag för mig! Började runt kvart i elva meed att städa allt det sista på hela skolan. Runt 12 städade jagförskolan och vid halv 1 kunde jag ta bussen hem. Det gick väldigt fort iochmed att det bara var två barn på förskolan idag. Så nu har jag sagt hejdå till Viktoria (som för övrigt också slutade idag för att börja plugga nere i malmö) och Maria. Nu känner jag mig äntligen fri igen! Haha. Om ca 45 min ska jag bli skjutsad ner till resecentrum sedan tar jag bussen till älsklingen, jag är tveksam på om det blir någon uppdtering där nere under helgen, men annars så hörs vi igen på måndag! :) Men kika in och kolla läget här ändå!
På återseende. <3



Bilder från skolan:

Pappas kontor lite längre bort där.

Matsalen och till höger där borta är förskolan.

Själva stora skolområdet där jag har städat dessa två veckor.

Ha en riktigt bra helg nu!

Kommentarer
Postat av: catrine

yeey! duktig du har varit nu :)

2009-07-18 @ 23:05:46
URL: http://cejtrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0