kvällstid och jag slöar

Ska nog gå och lägga mig snart. Känner bara att jag måste bli lite extra trött så jag inte ligger där i sängen sen sömnlös. 

Ikväll har jag ju som sagt varit med frida. Det var jättemysigt, vi tog en lång promenad och pratade om hur hon hade haft det i Spanien och jag kan säga att jag gärna hade varit där jag med! Vilken vecka! Vi kom också fram till att det var över två månader sedan som vi umgicks själva utanför skolan. Vad gör vi om dagarna? Vad gör jag om dagarna? Förlåt. När vi kom in igen så började vi iaf äta på lite smått och gott. Kex, jordgubbar, hemagjord glass för fridas del^^ osv.. Sedan var det dags för mig att rulla hemåt. 

Imorgon är det en ny jobbdag, vi får se hur det går, jag ska åka buss dit också! Hoppas på att dagen går snabbt. Skulle ha träffat en vän imorgon men hur blev det med det? Det resulterade i bråk. Så jag har bestämt mig för att imorgon ska jag köpa hem något gott att äta på och sedan ska jag se på film/tv eller något liknande. Det funkar väll det med.. 
Nu ska jag kolla busstidstabeller och sedan bär det såsmåning om av till sängen. Sov gott!

Jag skojar inte när jag säger att Frida kan klättra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0