kvällsbloggar

Sådär. Nu har jag suttit ute i lekparken här utanför i ca 40 minuter och jag har även hunnit duscha. Riktigt skönt, känns som att jag är klar för sängen ovanligt tidigt idag, men det gör inget för efter bion igår så hade jag inte blivit trött när jag kom hem vid 01.00 så jag var vaken till halv 3!!! Kunde inte somna, jag försökte verkligen.. Men det resulterade självklart i att jag var dödstrött på jobbet idag, men det har ni ju redan hört om, hehe.. Nu ska jag iallafall ta någon godisbit ur den enorma godispåsen från igår! Sedan blir det nog en tidigt sömn idag faktiskt.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Neda

sv: Härligt att höra =) jorå, helt okej men rätt så slö, haha.

2009-07-17 @ 00:31:59
URL: http://needas.blogg.se/
Postat av: ida

sånna trosor har jag med (: HIIH

2009-08-03 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0