jobba

Imorgon börjar jag jobba. Det känns sådär med tanke på att jag är halvt sjuk. Mitt huvud håller på att SPRÄNGAS så jäkla ont har jag! Men har tagit tabletter iaf så får hoppas att det går över snart.
Mitt jobb iallafall, vad ska jag göra nu de två kommande veckorna? Jo städa. Städa pappas skola. Korridorer, klassrum,förskolan, golv, fönster osv osv.. det kommer ta sjuuukt lång tid! och det kommer tära på mina krafter! Mina arbetstider ser ut såhär: jag jobbar från 11 -17 varje dag, det är väll helt okej egentligen, men jag tror det kommer kännas tufft nu på sommarlovet. Som tur är så tjänar det ju sig i slutändan, får ju trots allt några tusenlappar så det blir nog bra ändå! Det gäller bara att ha ork.

Men just ikväll känns det lite surt för jag är inte på humör för någonting med tanke på huvudvärken. Det blev ett dåligt hejdå med älsklingen tidigare ikväll också, ingen av oss var glad så allt blev bara fel. Det kommer ta ett tag innan vi ses nu också eftersom jag ska jobba :/
Och jag vill inte att du ska in i lumpen!!! :( Det är bara en månad kvar, jag kommer dö utan dig älskling, utav saknad!! <3

Nu ska jag hitta på någonting som kan få mig på bättre humör, sedan ska jag lägga mig, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0