jobb jobb jobb..



Hemma från ännu en dag på jobbet, jag är heeelt slut. Somnade på min rast, eller under den tiden jag inte hade något att göra, som jag sa till jocke: Jag la ner huvet på bordet och somnade, precis så var det :P Slutade runt halv 4 - 4, och min buss gick 3 minuter över så det var ganska så perfekt. Åkte direkt hemåt, viserligen kom jag inte hem förrän nu men bussarna är ju så jävla dåligt planerade så precis när jag är framme på resecentrum har bussen hem redan gått så det blir 20 mins väntan. Men istället kan jag gå upp till stan och vänta 10 minuter där. Aja.. Vad som händer ikväll vet jag inte, har ingenting planerat som sagt. Kanske ska höra av mig till Catrine och Amanda? Vi får se :)
Nu ska jag slappa gäärnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0