Home

Hejsanhallåtjenatjotjatjollahopp!! ja.. jag är hemma nu iallafall.
På hemvägen från jocke köpte jag hårfärg. Är så himla trött på min mörka utväxt (vilket många fler säkert också är) så ikväll ska mamma hjälpa mig att bli brunett igen! Hon i affären sa att det var en risk att det skulle bli grön när man färgar brunt på blont, men jag har gjort detta så himla många gånger förr så varför skulle det vara skillnad just denna  gång? Dessutom för att vara lite mera på den säkra sidan så köpte jag en färg med lite röda toner i sig som ska ta bort det gröna isånna fall. Så om ca en och en halv timme får ni se mig som brunett!
Be ready!



Detta är min nuvarande hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0