Hej igen

Vad kan jag ha som ursäkt.. Jag har varit hos älsklingen i flera dagar, jag har varit hemma i 20 minuter sammanlagt på ungefär en vecka. Jag har inte haft någon tid i världen till att uppdatera min blogg, jag är hemskt ledsen! :( Nu är Jocke och äter lunch med sin mamma och pratar. Så jag är själv här hemma i ungefär 2 timmar och tänkte att nu ska jag fan ta mig tid till bloggen.
Dessa dagar har varit jättemysiga. Vi har bara slappat och hälsat på hans syskon i brokind. Jag fick en present av Hanna som ni ska få se senare :) Vi har hoppat studsmatta och legat och solat.
I tisdags var jag hemma hos Frida hela kvällen och vi var ute och övningskörde, hon är jätteduktig!! :D Btw så åkte hon till Turkiet med sin mamma i morse, fuuuusk!! Min familj är ju på landet och jag skulle hem vid 12 för att hon skulle upp tidigt på onsdagen. Så älsklingen kom och hämtade mig när jag kom hem, det var då jag var hemma i ca. 20 minuter. Jag hatar att vara hemma själv i detta huset för det sägs att mannen som bodde här innan oss dog i sin hall, så när man är hemma själv så ska man kunna höra knakande steg där uppe. Jag har hört det på riktigt och det är jag säker på, men det beror på att vi har trägolv på de flesta ställena och  mitt rum ligger i källaren med trätak, vilket gör att det knakar väldigt mycket, men när man är rädd så överdriver man sina tankar!! Och det läskiga va, att när jag var här hemma själv vid 12 tiden (spöktiden) så sitter jag vid matbordet i matrummet och ska gå ut mot hallen för att hämta min mobil som jag glömde på bänken vid dörren, och när jag kommer till dörrvalvet så står Jocke innanför dörren och bara tittar på mig!!! Han hade öppnat dörren helt ljudlöst för att smyga in och skrämma mig.. Fyfan vad rädd jag blev asså... Det var verkligen hemskt.. Direkt efter det åkte vi hem till honom i västerby.
Nu ska jag duscha och göra mig iordning lite, sedan kommer Camilla och Jocke och hämtar mig igen efter ett tag, tyvärr dröjer det nog ett tag till nästa inlägg också :( Men lämna inte min blogg! Det är bara nu under sommaren. Och anledningen till att jag spenderar så mycket tid hos Jocke är för att han rycker in i lumpen nästa måndag och kommer vara borta de 3 första månaderna. Sedan börjar permisionerna lite mera under 11 månaders tid. Så vi kommer i stort sätt vara borta från varandra under ett helt år med några få helger då vi kan ses. Vi blir så deprimerade båda två när vi tänker på det så jag orkar knappt skriva om det :(
Men nu måste jag göra iordning mig! Sen ska ni få se presenten jag fick från Jockes lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Neda

sv: A den är skitläskig! =)



jorå, det är bra, själv?

2009-07-23 @ 15:13:03
URL: http://needas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0