design

Hmm.. har jag lyckats lite nu?  För stunden känns det bra men jag är nästan säker på att jag kommer göra om det så förvänta er inte att denna design kommer vara länge!


I'm back!

SOMMARSTUGAN.
Jamen nu när jag ändå är igång igen så kan jag ju faktiskt passa på att berätta lite om min sommar, eftersom Catrine saknade att läsa vad jag hade för mig om dagarna, hehe ;)

Dagen efter skolavslutningen tog baby studenten, det blev att fira honom på dagen, och på kvällen var jag ute.
Sedan rullade dagarna på och jag befann mig till största delen hemma hos honom. Dvs. ute pådet mysiga landet!
Midsommar då åkte jag och min vän Carro upp till stockholm med hennes mamma och hennes mammas kompis där vi stannade över natten och gick på stan, grönalund va ute och käka osv, mysigt! Bilder kommer :)
När jag kom hem från stockholm på kvällen så var jga hemma själv då resten av familjen var i sommarstugan, så jag bad älsklingen komma och hämta mig, vilket han också gjorde :)
Det fina vädret började sedan komma och då bestämde jag och min vän Tessan att dra till min sommarstuga! Där stannade vi över helgen och hade jättemysigt, precis som förra året.
Och efter en tid så följde även Catrine med mig dit, och dem bilderna kommer nu!

Här är min lillebror :)


Cejtrin och jag!


Vi bestämde oss för att följa med ut i båten och åka ring, trots att vädret var sådär.


Och fasen vad kul det var!




Kvällarna bestod av att slappa.


... och flumma..hehe..


Men i stort sätt så var det jättemysigt, tack för de dagarna Catrine! =)



Det var väll den sista händelsen i sommar.
Älsklingens mamma fyllde år idag så vi har varit och firat henne lite, och om två dagar fyller även brodern år, men då jobbar jag tyvärr.

Hörs om ett tag, då ska jag berätta mer om mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: catrine

tack själv sötis :)

2009-07-05 @ 23:19:00
URL: http://cejtrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0