ändrade planer

jag mötte mia på stan efter skolan. Vi gick och köpte ingredienser till en tårta som vi sedan skulle hem och baka eftersom det är hennes sista dag på jobbet imorgon! Usch. jag har en hel vecka kvar.. Jobbet gick ovanligt snabbt idag och jag blev klar tidigare vilket betyder att jag också fick sluta tidigare, yees! Troligtvis blir jag klar tidigare imorgon också, och då fyller min lillebror år så då ska jag Fira honom lite på eftermiddagen också :) Jocke skulle vara fyllechaffis ikväll så han kommer även förbi här när han är inne i stan, yes! 

Nu ska jag äta lite och sedan kommer som sagt min älskling och hälsar på en stund :) Btw, hittade en aascool skinnjacka hemma hos Mia,värsta coola mcjackan med nitar! Fick tyvärr ingen bild. 

Vad tiden går fort, nu fyller du 3 år! På bilden var du typ nyfödd! 


Kommentarer
Postat av: catrine

Så himla söt du var:)

2009-07-10 @ 00:10:31
URL: http://cejtrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0