6 månader <3

Heey!!
Ursäkta för en hemsk uppdaterin i helgen, eller ingen uppdatering alls... har befunnit mig hos baben hela helgen. Idag åkte jag där ifrån direkt till jobbet där allt flöt på som vanligt, väldigt segt.. Men imorgon är jag ledig iomed att det inte finns någonting att göra just den dagen så ikväll ska jag åka ut till min älskling igen och fira halvårsdagen med honom(L)
Efter jobbet så träffade jag Fridis, det var mys :) Och vad gjorde vi inte om tog och provade kläder? haha as usual! :D Längtar till bion på onsdag!!! HP-premiären :)
Nu ska jag vänta på att min familj kommer hem från kolmården där dom har varit hela dagen så ska jag käka middag med dom. Bye!!
Vi hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Yeaah, go HP!

fän, det kommer bli snajsigt värre :D

pussochsånt!

2009-07-14 @ 10:34:24
URL: http://fridary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0