15 Juli och HP premiär

shit, har inte hunnit med datorn någonting idag! Försov mig så åkte till jobbet lite snabbt, drog där i från vid 4, skönt att sluta lite tidigare iaf. Jag kom inte hem försen runt 5 och klockan kvart över skulle jag vara hos Frida.. hehe. Vi skulle möta upp några från klassen på steves vid klockan 6 där vi skulle käka middag innan bion, och innan det skulle vi hinna övningsköra lite också, det ick ju faktiskt bra för Frida även om det var den.. 5:.e? 6:e? gången bara!
Klockan halv 10 var det dags för harry potter premiären och jäklar vad excited alla var!! Jag tyckte filmen var helt okej men jag har ju inte läst boken. Alla som har läst boken (alla som jag såg filmen med) va så jävla besvikna efteråt för att boken tydligen innehöll så mycket mer, jag ska inte säga något, vet ju ingenting ^^ Men jag tyckte att filmen var bra iallafall.
Imorgon står ingenting på schemat efter jobbet. Va ju meningen att jocke kanske skulle komma hit men han har ingen bil just nu så det blir inte så lätt! Istället ska vi träffas på fredag :) Så imorgon ska jag hem och... sova kanske? We'll se. Jobbet står ju som sagt på schemat först. Sedan är det bara fredag kvar så himla sköööönt!! Nu måste jag verkligen sova för jag börjar jobba klockan halv 11 imorgon!
Godnatt underbaringar

PICS FROM BION!

Yäss din dunderbaring!


Fridis min lilla Fridis!


Cejtrin & Amanda får vi inte glömma :)


Observera att detta var innan bion, hahaha

"asså shit asså vilken jävla besvikelse daaah... Nu äre verkligen typ "peppa peppa peppa HP! not..."
HAHAHA JAG DÖR !

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHA, du glömde bette xD



puss!<3

2009-07-16 @ 12:00:17
URL: http://fridary.blogg.se/
Postat av: matilda

Nej men det var inte så jag mena jag minns att hon var med, men har ingen bild på henne :(

puss!<3

2009-07-16 @ 17:04:05
URL: http://tildary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0