Sunday night

Funderar på om jag kanske ska börja blogga igen.. lite på kul sådär? Ska göra det när jag känner för det :)
Helgen har varit komplicerad, men har iaf varit hos J och vi har bland annat sett på Flickan som lekte med elden, som jag för övrigt har sett två gånger förut och tycker är skitbra! Ska hyra luftslottet som sprängdes när den kommer ut på dvd. Luftslottet som sprängdes är sista filmen i serien "Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes" bokserien av Stieg Larsson. Aja. Kvällen idag slutade väll sådär med J. Är lite körigt just nu men det löser vi över jul, lovar dig det J.

Nu sitter jag och tittar på "Skicka vidare" på 5an. Riktigt bra och berörande film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0