Sometimes goodbye is a second chance


Even the man in the moon disappeared


Blir så himla trött ibland. På att behöva ha kontrollen över allting, kontrollera, eller kanske ska säga på att inte ha någon kontroll alls. På att styras av en annan person. Du gör som du vill, jag hänger efter dig. TÄNK PÅ VAD DU SÄGER OCH GÖR. Allting blir så ostabilt. Jag börjar komma i andra hand, jag vill inte behandlas som nån jävla slacker. Varför kan vi inte bara bete oss som vanligt, nu för tiden känns det som om du går runt och har ångest, precis som jag som får det av situationen. Snälla, ge mig en chans att slappna av, eller börja använda din hjärna normalt...


Kommentarer
Postat av: FRIDA

<3

2009-12-30 @ 22:44:54
Postat av: Sonja

Sv: Ja, haha! Det gjorde jag visst :P Jag förvarnade dig om min dampiga kommentar iaf! xD

(Skrev detta på min blogg också, vet inte vf :P)

2009-12-31 @ 00:16:24
URL: http://brunellskad.blogg.se/
Postat av: Carolina

I'm right here for you honey <3

2010-01-02 @ 23:09:27
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0