Onsdag

Igår fyllde jag ju som sagt 17. Ärligt talat så känner jag ingen skillnad.. men det kanske inte är meningen heller.. haha. 17 känns ganska obetydligt.. Vill fylla 18 NU. Måste bara vänta i 364 dagar... Medans frida, min bästa vän som är 92 hon med fyller 18 om mindre än en månad. FY.

Vad gjorde jag igår då? Jo jag blev väckt av familjen på morgonen och fick lite paket och sång :) Fick:

  • En New York - tavla till mitt nya rum
  • En stor grön golvväxt till rummet
  • Hudprodukter
  • Leopardleggings täckta med genomskinliga paljetter, ascoola
  • Jeansleggings svarta
  • Ett nytt tangentbord till min stationära dator
  • Och lite småsaker

Sedan var det skola, och de söta små klasskompisarna jag har sjöng för mig =) Sedan bar det av hemmåt för städande, för sedan på kvällen kom ju släkten hit + Frida! Vi käkade god 3 rättersmiddag, haha. Sedan kom även Jockes mamma och lämnade en fin present från familjen =) Jag fick under kvällen:

  • En svart klänning med dragkedja längs med hela klänningen i mitten på framsidan
  • Smycken
  • Pengar
  • En stjärntecken bok
  • Coola vantar
  • Ett par uggs/moonboots (stavning?) i guld, balla och jävligt sköna!
  • hmm... minns inte mer nu 

Jaa.. När alla hade dragit sig hemåt gick Frida och jag över till Gabbe (som tidigare hade varit hos oss med familjen, haha) och spelade gitarr o sjöng till halv tolv eller nåt sånt, sen åkte Frida och jag gick och la mig!
En mysig födelsedag :) Det enda som saknades var ett Grattis av min älskling som var i skogen och gjorde baskerprovet. Hörde av honom förut för första gången sen i söndags en liten snabbis, men senare ikväll får vi prata!

Nya tavlan

Nya golvväxten ;P

Rummet i helhet

Måste visa skorna jag köpte idag också :) Behövdes verkligen!! Köpte en tröja också som jag ska visa sen.


Nu ska jag prova ut kläder tills imorgon, business klädsel som gäller även för eleverna!


Kommentarer
Postat av: Carolina

shit vad fint rummet blev matilda! :o

saknar dig massor!

2009-12-18 @ 13:45:11
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0