Monday

åååååhh! Jag som trodde att jag var klar med skolan nu inför jul. Idag visade det sig att jag måste göra TRE arbeten innan jul! Historian, Engelskan, och redovisning. Usch, får p a n i k på skolan nu. Majoriteten av vår klass fick IG på nationella proven i matte. Vi fick reda på resultaten idag, jag var två ynka poäng ifrån ett G. Men naedå, ig skare tydligen va! Vad händer nu då? Jo nu ska jag sätta mig och plugga, yes :) Super kul!! Inte.

Men har fått värsta fina temat och bakgrunden på min dator nu så nu är det roligt att sitta här igen :)

PS. kommer somna på tangentbordet här i sängen snart... OCH imorgon fyller jag 17 äntligen! Nu är det bara 1 år kvar till friheten. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0