Godmorgon

Ännu en lunchrast i skolan.. Sitter och väntar på att få ha spanska. Som tur var har jag gjort läxan, men jag är ganska glad för att vi ska ha muntligt förhör på glosorna. Det jag är lite "orolig" för är att vi ska kunna översätta en text muntligt om en timme. wooh!! Meen.. enligt mina beräkningar (läste på facebook) så har några eller någon från min spanska åkt till stockholm nu, vilket betyder att vi är endast... 4 personer? på spanskan idag. Sedan är det gympa, men idag är det teori. Efter det skulle vi ha slutat egentligen MEN istället ska vi ha matte tilll klockan 5 för att vi har nationella prov nästa vecka.. GAAH! Orkar inte!!!! Saknar min älskling tycker att han ska komma hem nu :(

Idag blir jag av med 700 kr till Frida och resten av veckan blir jag av med ännu mer för att köpa julklappar. Såhär ser min vecka ut:
Måndag: Skola, säga hejdå till Jocke som åkte tillbaka till Eksjö.

Tisdag: Skola, möta frida och lämna tillbaka pengar, hem och plugga.

Onsdag: Skola, ´köpa julklappar?

Torsdag: Skola, inget planerat.

Fredag: Skola, älskling kommer hem!

Helg: Inget planerat.

Btw, så känns det helt sjukt att det är första december idag!! Det innebär:
- Julkalendern på tv
- Chokladkalender
- SNÖÖ (hoppas jag)
- Något mer? hmm.. julmat..
- Jag fyller år! Om 15 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0