FREDAG

Plugga plugga plugga plugga... händer  det något annat nu för tin? Jag orkar inte mer!!! (vill inte vara kvar.. haha) jag vill hem och sova nu. Är inne i ännu en fredag och sitter och har håltimme i 3 ½ timme och grubblar över provet som börjar klockan ett. Historiaprov, det känns EJ BRA. Men måste göra det idag eftersom jag var sjuk när de andra gjorde det. Sedan vet vi inte ens om Jocke kommer hem ikväll eller om han måste vara kvar i eksjö och det är inte bra. OCH jag fick nu veta att jag hade ndast 174 kr kvar på kontot?! HALLÅ?! Julklappar då? Fick som tur var låna lite pengar av pappa. Nae, nu måste jag råplugga, see ya wouldn't wanna bee ya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0