Will I even try it? Let this lie explode

Godmorgon!
Sitter i soffan hemma hos Jocke, nyvaken. Gårdagen & kvällen var jättemysig. Hade ingen chans till att hinna uppdatera om det igår så därför gör jag det nu. Vi vaknade runt 11 igår men vi var hemma och slappade till kanske halv 2. Då åkte vi in till stan och där köpte vi ett par nya skor till mig, denna gång i en bättre kvalité än mina gamla dojjor från H&M. Dessa kostade 500 på scorette och såg ut såhär:
Fast mina var blåa med vitt snöre i bättre kvalité.

När vi hade köpt skorna så gick vi till bion för att hämta ut biljetter till kvällen, för min finaste älskling hade en överraskning, vi skulle på bio! Gissa hur glad jag blev =) Vi såg på District 9 som hade premiär dagen innan. Riktigt bra var den, tycker om sån typ av filmer. Action, Sci/Fi. Ett tips för dig som gillar sån typ av film. När filmen var slut så åkte vi hem och bytte bil till Jockes egna och drog till det som var kvar av bilträffen här i linköping. Det var mest de som vi kände som var kvar. Men det var roligt det med! Sedan kom vi hem vid halv 2 och stupa i säng direkt!
Nu ska vi äta frukost! Ha en riktigt bra dag så hörs vi ikväll!
Ps. Det märks verkligen att höstkylan har kommit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0